Minik Bir Uyarı...

Blogum 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri kanunu tarafından gerek cezai gerek hukuki düzenlemelerle korunmaktadır. Her
türlü kopyalamak yasaktır! Birbirimizi böyle şeylerle incitip üzmemek dileğiyle. . .



28 Ekim 2011 Cuma

ÖZEL 1 YER . . .BOL FOTOĞRAF BOL YAZI EŞLİĞİNDE :)

Herkese selamlar arkadaşlar...Öncelikle herkese hayırlı cumalar Size inş güzel şeyler yazarak azcık olsun tebessüm etmenizi sağlamak istemekteyim ve inş başarabilirim.Öncelikle bi çekiliş haberiyle başlayalım.Sevgili ve cancığazım İlkaycık(ÇATI KATI :) çok güzel bi çekilişi var katılmanızı ve nasip kiminse onun olmasını ama benim olmasını istemekteyim :) Eğer sizde benim olsun diye ısrar ediyosanız  buyrun katılın :) http://babyh23.blogspot.com/ Daha blog konusunda çok yeni olduğum için şimdilik bu şekilde yapabiliyorum bazı detayları öğrenip bende tık tık yapıp bağlanmanızı sağlıcam inş :):):)Bu konuda tavsiyelerinizi benimle paylaşmak isteyenler varsa memnuniyetle :)

Şimdi sıra o güzel günü demek isterdim ama depremle tüm neşemin kaçtığı günün fotoğraflarını sizinle paylaşmak isterim.Daha önce bahsetmiştim.Pazar günü eşim ve arkadşım ve eşiyle birlikte Balata açılan minik Alyanın çok şirin ve bi o kadar kıymetli dedesi Yusuf Amcanın mükemmel,temiz ve bi o kadar hoş olan,her detay en ince ayrıntısına kadar düşünülen,temizlik ve hijyenin had safhada olduğu,neyin nereden geldiğini belirten ve nasıl yapıldığına kadar en ince detayını hatta yapımlarna bile katılabileceğiniz bir yer burası adı üstünde ÖZEL 1 YER :)Öncelikle toplanma sebebimiz canım arkadaşım,kardeşim ve yegane dostum Zehracığımın çok güzel haberi için toplandık.Hem doğum günü hem de bebiş haberi ile neşemiz iki kat arttı, Balat'ın orta yerinde hem Ayvansaraydan hem de Eminönünden hem arabayal hemde yaya olarak ulaşılabilecek çok kolay ulaşımı olan bir yer. Bide yemekleri ama özellikle LİMONATASI harikaydı şiddetle ve ısrarla tavsiye etmekteyim.Kendi yapımları ve gerçek osmanlı limonatası,kendi seçtikleri şişeriyle el dolumu,harikaydı,tadı damağımda.İlkay'cım doğumunu selmetle yap artık minik Ranacık selametle doğsun da seninle de gidelim inş buraya çok istiyorummm :)

Bide Yusuf Amcanın o eşsiz sohbetinden bahsetmeden geçemicem.Saolsun ilgisi,tavsiyeleri ve bilgileriyle hem karnımızı hem zihnimizi doyurdu.Ben ki her biyere gittiğimde ustaları bıktırırıdım ne var bunda temiz mi acaba kendileri temiz mi mutfak temizmi diye diye kendi kendime günümü zehir eden ben burada gönül ferahlığıyla kalbime bi nokta kadar şüphe düşmeden rahatlıkla yedim içtim sohbet ettim ve Yusuf Amcanın rehberliğinde her yeri gezdim ve sizin için fotoğrafladım.Mescitten,mutfağa,güvenlikten,personele hem güleryüzlü hem candan ve samimi.Zaten Yusuf Amcanın tek kelimesi sizi ikna etmeye samimiyeti ve bilgisi ile ayrıca hayran bırakıyo kendisine.
 Ha bide Yusuf Amca saolsun bide bize makarna sözü verip özel bir davette bulundu özel sipesiyaliymiş inş onun içinde ayrıca gidicez :)
Herşey için kendilerine ve bize buradan bahsedip gitmemize nasip olan zevkle takip ettiğim http://alyaduaylaadimadim.blogspot.com/ Sevgili Aybikeye ve özellikle samimiyetini bizden esirgemen Yusuf Amcaya çok ama çokkkkk teşekkür eder ve sizleri fotoğraflarla başabaşa bırakmak istiyorum inş beğenirsiniz ve eğer giderseniz memnun kalacağınız bir yer. ÖZEL 1 YER...


Kendinize çokiyi bakın ve inş bundan sonra güzel günler herkesi bekler.Yusuf Amcacım iyiki varsın ve iyiki böle ÖZEL 1 YER açmışsın :):):)

İşte Toplanma Sebebimiz :)


Veeeee Bunlarda Mekanın Eşsiz Fotoğraflarından Sadece Bir Kısmı :)












Bunlarda nefis yiyeceklerin piştiği mükemmel çinili fırın ve ustası...


 Bu mamalar ise sıcak volkanik taşlar üzerinde geliyor ve çokkkk sıcak Yusuf Amcanın önerileri dikkate alınarak yenildi.Et taşlar üzerinde geliyo ve yarı pişmiş siz kendiniz dilimleyer o görmüş olduğunuz sıcak taşlarda istenilen derece pişirilerek yenmekte,büyük zevk :)Tavsiye edilir :)








 Tiramisu :) Ama daha tamamlanmamış hali Yusuf Amca  mutfağı gezdirirken bulduk :)


Bunlarda yediğimiz enfes pide ve salatalar.Salata harikaydı salata sosu bile kendi tarifleri hazır hiç birşey yok.Yağlar ise Zeytinyağı,Susamyağı,Kabakçekirdeği yağı,Üzüm çekirdeği yağı ve ceviz yağıyla birlikte gereken yerlerde ise saf tereyağı kullanılmakta.Sebzeler ve meyveler ise taptaze Balatta kurulan Kastamonu pazarından (Tabi yanlış hatırlamıyosam pazar şehrinin ismini :))




Veee enson size benim de olduğum bir fotoğraf ve GALATA'nın arkadaşımın gözünden bir karesi geliyor :)Şu sırıtık olup ta 32 dişini birden gösteren benim :):):)



Şimdiden iyi izlemeler oraya giderseniz de damağınızın şenleneceği bir yer TAVSİYE EDİLİR.

Kendinize çokkkkkkkkkk iyi bakın Öpüldünüz... :)

ÖZEL 1 YER Adres:Ayvansaray Mah.Mürselpaşa Caddesi no:12 BALAT/İstanbul (Köprübaşı Durağı Karşısı:)

20 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

özel 1 yer ,daha önce sevgili blog arkadaşımın babasını açtığı yer olarak duymştum,hakkatem çok güzel detaylar yakalamışsın,en kısa sürede gitmek istiyorum,bu arada sende ne şeker çıkmışsın,sevgiler

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Saol Canım,inş oralarda karşılaşmakta nasip olurda görüşmüşte oluruz inş Canım :)Saol güzel iltifatların için canım çokkkkkkkkkk saol :)Sevgiler...

pastaguvercini dedi ki...

gidilecek yerler listesine eklendi,sağol cnm paylaşımın için.. bu arada yeni geldim bloğuna ,bende seni bloğumda görmek isterim,sevgiler..

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Canım ilgin için çok saol hemen geliyorum bloguna sen de beni ziyarete geldiğin için saol cancığazım :) Güvenerek gidilecek yerlerden şiddetle tavsiyemdir.Nasip belki de orsada karşılaşırız kim bilebilir ki :):):) Dua ile . . .

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Blogumu ziyaretin icin tesekkür ederim canim... Harika bir mekan bayildim bayildim, kiskandimda :)
Allah bol kazanclar nasip etsin insallah....
Fotograflar harika... BLogun hayirli olsun canim.... COKKK GÜZEL POSTLARDA GÖRÜSMEK ÜZERE...

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Saol canım sende bloguma hoşgeldin :)amiin inş canım niye kıskandın :):):) İnş oralarda rastlaşmak ümidiyle :)

Alyaduaninannesi dedi ki...

woooooowww başka birinin objectifinden ve kaleminden çok merak ediyordum mekanı bana doya doya yaşattığın için bu zevki önceklikle teşekkür ediyorum inşallah bir gün karşılaşmak dileğiyle...

Şirince Tatlar dedi ki...

fotoğraflar harika görünüyor emeğine sağlık canım:))

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Aybikecim saol canım beğendiğine sevindim Yusuf amcanın emeğine ve sohbetine sağlık bizi çokkk iyi ağırladı valla saolsun inş karşılaşmak ümidiyle :)

Sevgili Şirin yorum için çok saol canım :)

Adsız dedi ki...

resimlere bakinca aciktim ha :))

KelebekGibi dedi ki...

Ne kadar güel bir ortam orasi öyle, gidemeyecegim icin üzüldüm bakarken...Resimlerinde gayet güzel ;)
Sevgiler

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

merhaba;
blogumu ziyaret ettiğiniz için tsk ederim çantayı ve ayakkabıyı sormuşsunuz henüz satmadım..almak isterseniz konusabiliriz..

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Sevgili Şerife eğer acıktırdıysam kusura bakma ama onların tadına bakmak içinde oraya gitmeni ısrarla tavsiye ederim cancığazım çünkü çok lezzetli,temiz ve güzelll adı üsütünde ÖZEL 1 YER :)


Sevgili Kelebek Gibi en kısa zamanda seni İstanbula bekler ve orayı ziyaret etmeni ısrarla ve şiddetle tavsiye ederim canım :9


Sevgili Bu benim olsun canım sende saol sana mail attım bu konuyla ilgili okuduktan sonra detaylı görüşmek mümkün mü canım :)

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

cnm mailini almadım baktım ama adresimde yok..zaten blogta mail adresim yok yanlışlıkla başkasına mı attın acaba:)?
bennualp@gmail.com
tekrar yollarsan sevinirim..

Feyza dedi ki...

Özel 1 Yer'e gitmeliyim ve limonatasının tadına bakmalıyımm, limonataya bayılırım da ;)
Paylaşım için teşekkür ederim:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Merhaba,
link adresini kelimeye adapte etmek için,fotoğraf eklediğimiz butonun hizasında bulunan "bağla" tuşunu kullanıyoruz.
Mesela tıkla kelimesini yazdık mouse ile bu kelimeyi seçip bağla butonuna basıyoruz.Karşımıza bir pencere çıkıyor oradaki adres çubuğuna linki yapıştırıp tamam diyoruz.
Umarım anlatabilmişimdir.Şayet yapamazsanız bana mail atabilirsiniz.Dostlukla.

icimdengeldigigibi@hotmail.com

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Sevgili İçimden geldiği gibi öncelikle bloguma hoşgeldin bu aralar çok yoğunum ondna geri dönemedim canım ilgin için ve paylaştığın bilgilerin için ayrıca çok saol uygulamada sıkıntı yaşarsam rahatsız edebilirim cancığazım seni tekrar çokkkkkk teşekkür edeirm canım saol :)

esra dedi ki...

gerçekten özel 1 yermiş :) akşam akşam iştahım açıldı ya :) bi de çok tatlısın :)

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Feyzacım ısrarla ve şiddetle tavsiye edrim mutlaka belki oralarda karşılarız :)

Esracım bloguma hoşgeldin öncelikle blogu beğenmene sevindim tabi benide :) tavsiye edilir ve özellikle limonatası tadılı Yusuf Amcayada bende selam iletilir :)

Dua ile..

esra dedi ki...

hoşbulduk :) istanbula gelirsem gitmek isterim :)