Minik Bir Uyarı...

Blogum 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri kanunu tarafından gerek cezai gerek hukuki düzenlemelerle korunmaktadır. Her
türlü kopyalamak yasaktır! Birbirimizi böyle şeylerle incitip üzmemek dileğiyle. . .



13 Şubat 2012 Pazartesi

BOL HABERLER VE YENİ MİMLER...

Herkese selamlar herkes iyidir umarım.Ben hem yoğun hem güzel hem de yorucu bir dönemdeyim.Öncelikle blog sayesinde tanıştığım canım arkadaşlarımla bir bir görüşmeler başladı.Hem çok keyifli hem de bol sohbet eşliğinde yeni blogerler tanımak kadar zevkli ve neşeli bir olay yok galiba bu sanal alemde :)Ne yapmış ne etmiş hangi gün hangi psikolojide herşeyini sanal alemden takip edince karşılaştığımızda ise konuşacak o kadar çok şey birikmiş oluyor ki çok güzel bişey yaaaa :):):)Örneğin MODANİSA nın gerçekleştirdiği Moda Günleri Bloger Toplantılarından
Sevgili Sedayı,Serrayı,Tuğbayı,AybikeStili,Pembe Pırıltıları,Seyhancığı,Zeynebi,Rukiyeyi ve daha adını sayamadığım bir çok arkadaşla konuşup tanışma fırsatımız oldu.Ben şahsen çok memnun oldum o güzel insanları tanıdığım için.İnş devamının geliceği konusunda da güzel haberler aldım.en kısa zamanda olsunda herkesle bol sohbet edip bolca vakit geçirelim inş :)
 Sonrasında yapılan toplantı ise Sümeyye'nin düzenlediği gene bir toplantı olup bir çok bloger ve yeni kişiler tanıma fırsatım oldu.Mesela Aybike'yle karşılaşıp görüşme fırsatımız oldu,çünkü bu güzel toplantı Çok ama çok Özel 1 Yerde gerçekleşti :) Sevgili Feyza,Kübra,Tuğba,Mine,Serap,Ayşe ve daha bir çok arkadaşımız vardı çok güzel ve keyifli bir gündü tekrarını sabırsızlıkla beklemekteyim :)
En son katıldım görüşme ise çok tatlı bir ev sahibesi ve aynı zamanda Çatı Katının tatlı ve güleryüzlü sahibesi İlkaycığın bebek mevlüdündeydim.Maşallah Ayşe Rana o kadar tatlı ki insanın ısırıp sıkıştırası geliyo ama o masumluğu görünce de sadece oturup o güzelliği izleyesi geliyo yaaaa :) Ordada çok güzel insanlar tanıdım ve yeni arkadaşlar edindim.Saolsun İlkayın sayesinde çok güzel arkadaşlıklara adım atıldı inş.Sevgili Suna,Sevinç Hanımı,Kübra namı diğer KBR :) ben çok memnun oldum onlarla karşılaştığıma ve tanıdığıma inş onlarda da aynı duygular vardır.

Bu arada cancığazım güzel insan Feyza beni mimlemiş ama ben bilgisayar ve bağlantı sorunları yüzünden geç gördüm.Birde Fikri Ala ve cancığazım Cici Bici Şeyler de beni mimlemişler ama fotoğrafları yükleyemediğimden onların miminide inş en kısa zaman da yayınlıcam kusuruma bakmayın ne olur tamamen benim yoğunluğum ve bağlantınınhatası :(

Şimdi gelelim Feyzanın mim konusuna :)...

1-Sence çok anlamlı bir söz?
Eğer bu alemdekiler gönül alemindeki o neşe selvisinin aksi olamasaydı,Cenab-ı Hak bu hayal alemine aldırış mekanı demezdi, İlla edeb illa edeb ve
Bin sene de okusam,Ne biliyorsun diye sorsalar bana haddimi bilirim derim... (Mevlana)

2-Makyajda olmazsa olmazın?
Çoğunlukla Saf sürme ve rimel :)

3-Uyguladığın güzellik tüyosu?
Cildim çok kuru ve hassas olduğundan herşeyi kullanamıyorum malesef :( Ama bol ca nemlendirici,vazelin ve fırsat olursa doğal kil maskesi :)

4-En sevdiğin içeçek?
Su ve kendi yaptığım şerbetler...Kapalı kutuda su ve sade soda hariç(o da çok ihtiyaç olursa) hiç bir şey tüketmiyorum.İçinde ne olduğunu bilmediğim bişeyi içmeyi tercih etmiyorum üstündeki yazılara aldanarak hiç içmem.Bir de son zamanlarda Aybikenin babasının yaptığı LİMONATAyı içiyorum :)

5-Nefret ettğin birşey?
Nefret demek ne kadar doğru bilmiyorum ama hoşlanmadığım desem insanların bu kadar kin,nefret,ihtiras ve ikiyüzlü olmalarını yüzüme gülüp arkamdan konuşmaları nı sevmiyorum.Duyduğum an uygun bir dille uyarır ve DUA ederim...

6-En çok sevdiğin iltifat?
Güler yüzlü ve cana yakın samimi olduğum söylenir ama ne kadarı doğru onu beni tanıyanların söylemesi daha doğru olur diye düşünüyorum :)

7-Favori kitabın?
Ali Şeriati'nin HACC kitabı abartısız 6-7 defa okumuşumdur ve her okuduğumda oralardaymışım ve o anları yaşamışım hissi uyandırır bende...

8-Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Bilmem bu sorunun cevabını beni tanıyanlara bırakıyorum ben benzetemedim kendimi kimseye :)

9-Herkesin beğendiği ama senin beğenmediğin ürün?
Bence abartılı pudralar o kadar koyu tonlarda sürülüyo ki bazen renk farkı da belli olunca maske gibi duruyo ve bence çok çiğ duruyo :)

10-Şu anda en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

Saf sürme,MAc Allık ve Rimel...

Benden bu kadar canım arkadaşlarım beni mimleyen tüm güzel arkadaşlarıma tekrar teşekkür eder diğer mimlerimide en kısa zamanda cevaplıcam.Fotoğraflarda sorun çıktığından biraz gecikti en kısa zamanda olacak.Güya her güne bir post niyetim vardı ama olmadı nasip.İnşallah bundan sonra daha düzenli ve istikrarlı olmak istiyorum.İnşallah keyifle okunacak bir yazı olmuştur.

Bende bu Mimi;

İlkay
Seda
Seyhan
Berrin
Rukiye
Sümeyye
Zeynep
Aybike
Ayşegül
Tuğbacan
Yeşilerik :)
Zeliş 'e
Sefa
Nurjana
Sihirli Kokoşa ve aklıma gelmeyen bu yazıyı okuyupta cevaplamak isteyen tüm herkese gelsin...


Bolca okuyun ve cevaplayın ve beni de haberdar etmeyi unutmayın...

Size bu güzel karelerle veda edeyim...Ben yaptım:):):) Ben yaptım :):)):


Dua ile ...














14 yorum:

Zelis dedi ki...

faceten post haberini alip baliklama bloga daldim,sabah baktigimda yoktu bisey,aksama burdasin,seni burda görmek cok güzel..KBR den mevlütte oldugun haberini almistim ztn:))diger haberleride sen verdinn,ne güzel istanbullu blogcularin bulusmasi siz bulusun bizde güzel güzel dinleyelim izleyelim insaallah..bi gün bizede kismet olur belki:)mim icin tesekkürler canim,kisa zamanda cvp verecegim ins...
öperim;-)

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Zelişim canım çok saol bende buralarda olmak istiyorum ama malesef elimde olmayan sebepler aslında çok daha erken yayınlıcaktım ama bağlantı sorunu benim yoğunluğum sonrasında da bilgisayarda sorun çıkınca ondan geç oldu inş bir daha ki toplantımızda sende laylada olursunuz bol sohbet eşliğinde muhabbetimiz artar inş ne zaman müsait olursa cevapla canım.KBR de maşallah ttanışmak nasip oldu :)

Yasemin dedi ki...

Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

cicibiciseyler.com dedi ki...

postunu gorunce çookkkk sevındımmm kuzum yaa özlemişim vallahii..
negüzel şeyler yapmışsın sen öle ellerine sağlık canım marifetli arkadasım benımmmm.öperim çookk.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

hoş paylaşım
:)))))

kübra dedi ki...

cok güzel yazmış emin olki bende seni ve diğer arkadaşları tanıdığım için cok mutluyum biz bir aileyiz ben öyle düşünüyorum her ne kadar bir bloğum olmasada blog camiyasının içindeyim. bu arada galiba bende bi blog acıcam bi düşüncem var ama bakalım kısmet.ben biraz geç gördüm ama olsun gercekten kalbinin güzelliği yüreğine yansımış hep mutlu ol inşlh öpüyorum :)imza KBR hehehe :)

bırtutamkekik dedi ki...

saolasın sonaycım...
gönlü güzelim benim..
naif düşüncen için çok teşekkür ederim canım.
cevapların harikaydı...
kumanda panelimdeki sorun yüzünden,hala izlediğim arkadaşlarımı göremiyorum.
çok öpüyorum seni..
muhabbetle..

tatlım birde,yorum aarlarından kelime doğrulamayı devre dışı bırakırsan çok güzel olucak:)
sevgiler canısı..

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Canım Ayşegülüm o senin güzelliğin inş tamam canım düzenlemeler yapılacak en kısa zamanda öperim seni :)

The Life is a Symphony dedi ki...

Sonayyyy benii dee allll benidee alll grubuna blogunaaaa ben Tugba K sevdanın değerli arkadaşıı :PPP :))))

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Canım Tuğbacım Hoşgeldin sefalar getirdin iyiki geldin yayınlarını büyük bir heyecanla beklemekteyim bi ara görüşelim yaaaa sana neler anlatıcam neler :)öptüm :):):)

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

ankaradada buluşma olsa keşke. bizde buluşsak ne güzel kaynaşsak,hayat bayram olsa,sonra bahar gelse,çiçek açsa ufff uzattım.:))
çok güzel bir blog ve çok tatlı bir blog sahibi blogunu çok sevdim:)
seni tanıdığımada çok sevindim.
bende seni beklerim.
hayırlı akşamlar sevgiler:)

dedi ki...

miminiçin teşekkür ederim canım geç gördüm biraz blog yazmayı bıraktığım için cevap yazamıyorum ama inş uzun zaman sonra yepyeni bi blogla döneceğim

Unknown dedi ki...

blogunuz çok hoşuma gitti:)bana da beklerim:))sevgilerle