Minik Bir Uyarı...

Blogum 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri kanunu tarafından gerek cezai gerek hukuki düzenlemelerle korunmaktadır. Her
türlü kopyalamak yasaktır! Birbirimizi böyle şeylerle incitip üzmemek dileğiyle. . .



28 Aralık 2011 Çarşamba

Ordan,Buradan Ve İlk MİM...

Herkese selamlar.Uzun zaman olmuş buralara yazmayalı ama bu zaman zaman zarfında insan hayatında ne kadar da ciddi şeyler değişip beklenmedik şeyler yaşayabiliyomuş bunu bir kez daha anladım :( Buralarda üzüzcü şeyler yazıp okuyanlara kasvet çökertmek değil amacım.Buralarda güzellikleri paylaşıp insanları bi nebze olsun gülümsetmek inş.Bu aralar ben bende değilim galiba.Neyse bu zor dönemleri daha doğrusu imtihanları inş layıkınca geçmeyi en kısa zamanda Rabbim nasip edicektir. Son günlerde her dışardan eve geldiğimde kapıda mutlaka bi kaç zarf ve paket gelmeye başladı saolsunlar.Bu üzücü dönem öncesi hem sevgili Gül/inn hediye etkinliğine hem de sevgili Leylak Leylak!ın hediye etkiliğine bir de Tuğbacan'ın hediye etkinliği vardı,bunlara katılmıştım.Dedem vefat edince hepsi ertelendi burdan tüm arkadaşlarımdan özür diliyorum söz verdim ama gecikme oldu ne olur kusura bakmayın inanın elimde olmayan sebeplerden dolayı bu şekilde oldu yoksa söz verdim mi (Beni bilen bilir) mutlaka yerine getiririm tam zamanında:( Yanlış anlaşılmara sebep verilmiş gibi bi durum oldu da ondan bi açıklama gereği hissettim kendimde. Bunların dışında gelen hediye ve kartları ve benim kendim yapıp gönderdiğim kartlarıda,hediyeleride fotoğraflarıyla birlikte inş en kısa zamanda az daha toparlanayım ve şu yoğunluk az atlatılsın hemen yayınlıcam.Buralarda yazmayı özlemişim yaaaaa... Birde Sevgili Cici Bici Şeyler blogunun tatlı sahibi beni mimlemiş.Ama ben geç gördüğümden yazıları özür dilemek istiyorum ve en kısa zamanda inş cevaplama sözü veriyorum. Beni okuyan,yorum bırakan ve bu zor zamanda güzel yorumlarıyla beni ferahlatan tüm güzel gönüllü arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.Çok saolun.İyiki bu blogu açmışım... Kendinize çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk iyi bakın.Rabbim yüzünüzden gülümsemeyi,evlerinizden sağlık ve mutluluğu eksik etmesin inş... Dua ile...

18 yorum:

Ruveyda AKSARAY dedi ki...

ESSELAMU ALEYKUM VE RAHMETULLAH, bacım bloğunu sevdiğim bloklarımın arasına etiketleyemiyorum bir sorun var, geçen hafta ben bloğuna üye oldum ve bloğu ma ekledim seni bir daha bulamam diye, o zamanda olmadı sayfa hata veriyordu, sırf bu sebepten vazgeçmiştim üyelikten, şimdi tekrar üye oldum yine aynı hatayı veriyor, aklıma geldi acaba siteye eklersem ne olur diye, sitelerimin arasına ekledim, şimdilik bir şey yok gibi, soruna bir bak istersen neden olmuyor, ekledikten sonra yanında kırmızı işaretli bir dosya çıkıyor ve resimi de göstermiyor bilgin olsun, ilgin için çok teşekkür ederim ALLAH RAZI OLSUN senden, ALLAH C.C emanet ol...

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Aleyküm Selam Canım sen üye olmuş görünüyosun aklın kalmasın Sendende Allah razı olsun canım dua ile görüşmek Dileğiyle canım

emili dedi ki...

Güzel kartınız ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. İnşallah hepimiz için gerçekleşir bu güzel dilekler. İyi seneler,keyifli zamanlar dilerim :)

dedi ki...

Merhaba canım
hediyen bugün geldi inanılmazzz beğendim çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun çok özenmişsin. O telaşede bir de bununla uğraştın zahmet verdim sana da. Allah kesene bereket versin :)

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Emili :)Beğendinize sevindim tüm kalbimizden geçenlerin hakkımızda hayırlı olmalarını ve hakkımızda hayırlı olanların hayatımıza yansımasının yaşanacağı güzel günler olsun inş :)

La :) Canım kusura bakma biraz geç oldu sevindiğine beğendim güzel günlerde kullanman dileğiyle kullandıkça hatırlanmak ümidiyle Cümlemizden inş ne kusuru canımmm daha erken olacaktı ama nasip :( malum sebepler... Yazamadım seninde kesene bereket olsun canım saol...

annemahsustan dedi ki...

Günaydın, yenı yıl kartınızı aldım, çok çok teşekkür ederim, tasarımından içindeki yazısına kadar çok hoştu. Nice sağlıklı huzurlu mutlu yıllara: )

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Annemahsustan beğendiğine sevindim canım baktıkça hatırlanmak ümidiyle kusura bakmayın geç oldu ama :(

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Ben yeni gordum yazini:( basin sagolsun canim, rabbim mekanini cennet etsin , sevgiler

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Canım Allah razı olsun amin inş olsun canım saol dua ile...

bırtutamkekik dedi ki...

CANIM MERHAALAR:)
SAYFAMDA KULAKLARINI ÇINLATTIMMM BOL BOL:)
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TEKRAR:)
SARDIM SENİ SIMSIKI MUHABETLE..
:)

Ülkü dedi ki...

Gecikme olabilir her şey hayatımızda normal gitmiyor tabiki hiç sorun değil, kartını aldım ne güzel hazırlamışsın içide çok hoştu cidden, sağolasın, dedene Allah rahmet eylesin herkesin gözünden mi kaçtı yoksa daha önceden biliyorlarmıydı bilmiyorum bir şey dememişler ilginç geldi..

Yoğunluktan akrtın geldi diyemedim aslında salı günü gelmişti, bugün rahatladım dolaşıyorum herkesi biraz önce kekikcim kulaklarımızı çınlatmış sanada yazdığı gibi sadece senin linke tıklayıverdim ve 1 taşla 2 kuş olayı :)) hem kartımın sahibine teşekkür edebildim hemde merakım gitti :) sana geleceğimi bilmiyordum :)) iyi yıllar :)

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Ayşegülcüm yazdıklarını okudum o kadar duygulandım ve bi o kadar sevindim ben gerçenten çok mutlu ettin bu zor dönemimde çok hoşuma gitti yazdıkların duygulandım da gözlerim doldu çok saol güzel sözlerin için için cancığazım güle eğlene ve güzel günlerde kullanman dileğiyle devamı gelebilir heran kimbilebilirki :)Öperim

Ülkücüm bloguma hoşgeldin herşeyde bir hayır vardır mutlaka buralara gelip beni keşfekmekmiş nasip ayrıca dileklerin için saol ince düşüncenden dolayı Tekrar hoşgeldin iyiki geldin...Kartımı beğenmene sevindim el emeği bişerler olsun istedim yazdıklarımda içinden geldi güzel dileklerle olsun istedim içeriğinde beğendiğine sevindim ayrıca diğer arkaşlarda mail atmışlar beğendik diye baktıkça hatırlanma ümidiyle inş...

hazan gülüm dedi ki...

selamün aleyküm canım
bloğunu yeni buldum hoşuma gitti üye bile oldum.bende yeni blog açtım biraz acemiyim yorumlarınla beni yüreklendirirsen sevinirim.
deden için de Allah'tan rahmet diliyorum mekani cennet olsun inşaallah.
Allah'a emanet ol kardeşim.selam ve dua ile..

Unknown dedi ki...

Sonaycım kartını bugun aldım çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :) sana da iyi yıllar sağlıklı günler diliyorum sevgiler :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

SEvgili Sonay;
sevgi ve dua dolu yeni yıl tebriğini aldım. Beni öyle mutlu ettin ki, anlatamam.

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Sayfanı keşfettiğime çok sevindim canım..
Sevgiler.
Takibindyeim.

Melange dedi ki...

Cok zarif ve bir o kadar da kalpten güzel dileklerle bezeli yeniyil kartinizi aldim, cok mutlu etti beni, ellerinize saglik..cok sevgiler benden de size

A-H dedi ki...

Yeni yil kartiniz bugun elime gecti, nasil zarif nasil guzel bir kart oyle, ellerinize saglik :) guzel kartiniz ve dilekleriniz icin cok cok tesekkurler :)
bu arada umuyorum benim gonderdigim kart da sizin elinize ulasmistir?
sevgiler...