Minik Bir Uyarı...

Blogum 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri kanunu tarafından gerek cezai gerek hukuki düzenlemelerle korunmaktadır. Her
türlü kopyalamak yasaktır! Birbirimizi böyle şeylerle incitip üzmemek dileğiyle. . .



11 Temmuz 2012 Çarşamba

ÜNLÜ BUTİK'TE KEYİFLİ BİR GÜN...

Herkese selamlar.Herkes iyidir inşallah.Maşallah çok sıcak gece uyunmuyor gündüz de yarı baygın dolaşılıyor  :) bi kendime gelemedim klima falan fayda vermiyor yoksa bu yazı çoktannnnnn yazılırdı ama :) sizler ne durumdasınız,sıcaklarla aranız nasıl?

Baştan söyliyim bollll fotoğraf var :) benden uyarması :) Bilmeyeniniz yoktur Sevgili Feyza  ÜNLÜ BUTİK'i açtı,bu yazımda bahsetmiştim.Ama yok ben duymadım ama görmek,bilmek isterim dersenizde burdan bloga  ve burdan da ürünleri görüp sipariş verebilirsiniz.Geleneksel Şüşütown buluşmasında Feyzada vardı bol sohbet,bol eğlence veeee bolll fotoğraf vardı.Bu yazımda birkaçını paylaşmıştım :)Bizde o gün kızlarla Sevgili Erva'nın planlamasıyla  toplanıp hem hayırlı olsuna hem de azcık keyifli alışverişe gittik.Çok keyifli ve güzel bir gündü,Arzu ve ben Edirnekapıda buluşup Altunizadeye geçtik ,Saolsun Cancığazım Büşra :) bizi ordan aldı ve yola koyulduk ama biraz kaybolduk mu ne :) Ama sonuç MUTLU SON :) 1,5 saat sonunda butikteydik biz kontesler geç kaldık tabiki :) Saolsun Erva hanımefendide bize çok güzel pastalar yapmış kendi pastanelerinde,her ne kadar söz verip kendim yapıcam desede yapmamış olsa  da sadece süslemesinde yardımcı olsada :)çokkkk lezzetliydi çok saol canımmmm :):):)

Şimdi sıra fotoğraflarımızda.Biz o gün çok keyifli ve eğlenceli bir gün geçirdik,umarım sizde bu yazıyı okuyup fotoğraflara bakarken aynı keyfi alırsınız ve en kısa zamanda da butiğe bekleriz :)



Güzeller güzeli Feyzacım bize kendi elleriyle ikramlarda bulundu bu fotoğrafta kanıtı olsa gerek :)


Kübra,Büşra,Feyza,Ben ve Ervacık :) Fazla mı samimiyiz ne :):):)


Bol kalorili bir gündü :) ama sağlıklıydı da :)Feyzacım kocaman bir tabak meyve de hazırlamış saolsun :)






Sevgili Feyzacımın Nurcandan aldoğı etek ve gömlek :) Çok yakışır eminim :) Sizde bu güzelliklere sahip olmak istiyorsanız Sevgili Nurcana BURDAN ulaşarak hem bilgi alabilir hem de sipariş verebilirsiniz ):Hepsi çok güzel ve kendi tasarımı:) Israrla tavsiye edilir bir bakın derim:)


Sevgili Büşra butiği allak bullak ederken :)


Butikten kareler:)Çok zarif dizayn edilmiş,renkler harika :)






Feyzacımmmmm :)İyiki varsın ve iyiki seni tanışım:)Canımmmm






Ünlü Butik Pendikte :)


Kapanış pozu kızlardan tabiki :)



Veeeeee Canım Feyzacımm



Canım bizi kabul edip güzel ve keyifli bir gün geçirdiğimiz için çokkkk saol canım Seni tanıdığım için çokkkk şanslıyım.İYİKİ VARSIN....Rabbim bol kazanç ve hayırlı müşteriler versin Cancığazım


Herkese keyifli haftalar...


Dua İle...Modayla Kalın...




3 yorum:

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

tatlım blogunuzu takibe aldım.gayet güzel bende beklerim bloguma.yolum pendiğe düşerse gelirim ayrıca.)

Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

blogun çok güzel bende bekliyorum :))

http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
Bloguma hoşgeldiniz iyiki varsınız :)

Ufak bir not:Adsız takipçilerim malesef isimsiz yorumları yayınlamıyorum

Dua ile :)