Minik Bir Uyarı...

Blogum 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri kanunu tarafından gerek cezai gerek hukuki düzenlemelerle korunmaktadır. Her
türlü kopyalamak yasaktır! Birbirimizi böyle şeylerle incitip üzmemek dileğiyle. . .



30 Kasım 2011 Çarşamba

SELAMLAR...

Herkese selamlar biliyorum bu aralar buralarda pek görünmüyorum veya şöyle diyebilirm görünemiyorum ve yazamıyorum.Çünkü çok yoğun bir hafta geçirdim ve hala yoğunluk devam etmekte.Ama en güzel olanı ise geçen hafta perşembe (yoğunluktan yazamadım:(   )çok güzel bir çay daveti alarak o günümü özel ve farklı kıldı.Saolsun Modanisa.com işbirliğiyle sevgili Sedacığın organizesiyle çok güzel bir çay partisi gerçekleşti.Konuk ise ünlü bir İngiliz tasarımcı olan Barjıs Chohan ve tasarımlarında oluşan birkaç kıyafette vardı.Ama bu olayı üstün körü geçiştirmek istemiyorum detayları ve fotogtaflarıyla birlikte anlatmak istiyorum.Ama öncelikle Sedaya burdan çokkkkkkkkkkkkk teşekkürlerimi sunmak istiyorum.Onun gibi birini tanıdığıma ayrıca diğer blogerlarlada tanışma fırsatını bize sunup samimi bir ortam oluşturduğu için de ayrıca teşekkür etmek istiyorum.Bu hafta alışveriş,KPSS atamaları(inş hayırlısı olur :)  evin işleri ve Açıköğretim işleriyle uğraşmaktan baya yoğun geçti inş detaylarıyla birlikte sonrasında ayrı bir postla karşınızda olmayı ümid ediyorum.
Şimdilik benden bu kadar kendinize çok iyi bakın.

Dua ile kalın...

7 yorum:

Zelis dedi ki...

INsaAllah hayirli sonuclar alirsin canim kpss den..yeni postlarini sabirsizlikla bekliyorum;-)

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Zelişcim inş çok teşekkürler sana gönderdim mail hala geçerli bu aralar yoğunluktan geri dönücem mutlaka canım sana dua et :)

Zelis dedi ki...

Canim insaAllah hayirli haberlerini aliriz Allahim yardimcin olsun bugün bi yakinimmutlu haber aldi kpss den darisi basinaaaaa:)

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Canım güzel dileklerin için saol ama maledsef sonuç olumlu değil :(

bırtutamkekik dedi ki...

rabbim hakkında hayırlı olna alnına kader diye yazsın canım..
üzülme..
olmayan işte bn hayır warmış..
ümitleri emekleri boşa gitmesin kimsenin..
muhabbetle kal canım..

Zelis dedi ki...

Olmayan bir iste bin hayir varmis..iste bu cok güzel...

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Ayşegülcüm nasip evet herşeyde bir hayır vardır ama insan bi nebze umutlanıyo kısmet

Zelişim çok teşekkürler canım dua edin

dua ile :)