Minik Bir Uyarı...

Blogum 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri kanunu tarafından gerek cezai gerek hukuki düzenlemelerle korunmaktadır. Her
türlü kopyalamak yasaktır! Birbirimizi böyle şeylerle incitip üzmemek dileğiyle. . .



22 Kasım 2011 Salı

TEŞEKKÜRLER . . .

Herkese selamlar umarım herkes iyidir ve beni takip etmekten memnundurlar.Hep blogları sessiz sedasız takip ettiğim dönemler bende blog kurarmıyım veya kursam ne kadar takipçim olurki diye düşünürdüm şükürler olsun o blogu kurdum ve çok kısacık bi zamanda 100 kişi beni takibine almış o kadar sevinçliyimki herkese burdan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum ve bana ilk yorum yazan sevgili Ayşegül (http://birtutamkekik.blogspot.com/) ve sevgili Zeliş benimle irtibata geçebilirseniz mail yoluyla sevinirim çünkü size ufak bir sürprizim olacak :) Tekrar herkese beni takip eden,yorum bırakan ve bana destek veren herkese çokkkkkkkkkkkk teşekkürlerimi sunarım.

Dua ile...

9 yorum:

Zelis dedi ki...

simdi cok heycanlandim ismimi görünce sanirim o zelis ben olmaliyim..yazdiklarin tam da beni anlatiyor canim..suan ayni duygular icindeyim ve ayni sorulari ben soruyorum kendime,bu sirin dünyada cok yeni biri olarak..:)
hakkimizda hayirlisi olsun hepimiz icin..:)

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Canım tabi ki o sensin benimle mail yoluyla irtibata geçmeni rica edicem ufak bi süprizim olacak sana cancığazım ilgin içinde ayrıca teşekkürler cancığazım :) Almanyadamısın yoksa istanbuldamısın cancığazım :)

Zelis dedi ki...

simdi mail attim canim:)almanyadayim ben..mailim ulasmistir umarim:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

yorum denetlemeyi muhtemelen kullanmıyorsunuz.
28 Ekimdeki yazınıza yorum bıraktım bilginize.

bırtutamkekik dedi ki...

geldimm canısı geldimm:))
bii heyecann ile geldimm ki sormaa:))
bugün öğretmenler günü dolayısı ile ile sabahtan okulda biraz teleşlı idik,yeni geldim ve gördüm tatlım..
hemenn dönüyorum mailinie:)
sevgilerimle canısı..
:)

Favoritatlar.com dedi ki...

Ayşegül ablam her zaman ki gibi içtenliğini ve samimiyetini göstermiş :) bloguma yaptığınız ziyaret sayesinde keşvettim bloğunuzu ... güzel paylaşımlar dilerim ,
sevgilerle ...

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Sevgili sevdalinka öncelikle hoşgeldin bloguma güzel dileklerin içinde saol canım...

zeymurancafe dedi ki...

canım ne mutlu sana ,blogunun ısmı cok hosuma gıttı ben de kapanmak ıstıyorum ama mını eteklerı falan da cok sevıyorum ne olacak boyle bılmıyorum ote yandan kapalı tesetturlu bayanlar ımrenılmeyecek gıbı degıl artık onlar acık gıyımden daha sıklar desem yerı var Allah hakkımızda hayırlısını eylesın dogru zaman dıyorum,sevgıler canım...

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Sevgili Zeymuran inş sen niyet et ve sabit ol Allah nasip eder yeterli ihlaslı bir kalple iste o mini etekler bile sana çok cazip gelmez inş güzel şeyler olur hayatında her konuda yazmak istersen elimden geleni yaparım senin için canım :) Görüşmek dileğiyle dua ile...